Kişi kendinden bilir işi derler ya bu performans sistemi tam olarak bunun sonucu bence. Aslında düz mantıkla baktığınızda çalışan kazansın, elması kızarsın mantığıyla işleyen bir sistemmiş gibi görünmekle birlikte, ülkemizde hiç bir sistemin düz mantıkla işlemediğini, yan yolları, ara sokakları pek seven bir ülke -özellikle yöneticilerimizde gördüğümüz üzere- olduğumuzu da hatırlatmak isterim. Sorun şudur ki, herkes yaptığı işe iyi-kötü bir değer biçmektedir ve sistem size şunu dayatmaktadır; devamını okumak için tıkla
Kategoriler
Mecburi Günlükleri- 25


