Kategoriler
Haberler

SON DAKİKA… Bedelli askerlik tartışması Meclis gündeminde

devamını okumak için tıklayın

“SON DAKİKA… Bedelli askerlik tartışması Meclis gündeminde” için 18 yanıt

arkadaşlar yaş 28 den aşağı olmaz çünkü askere gitme yaşı 22 oldu o yüzden sanmıyorum aşağı olacağını keşke olsa herkes faydalansa

Yahu her çıktığında kılpayı kaçırıyorum, geçen seferde 30a çıktı 27 e kadar inmişlerdi diye hatırlıyorum askerlik yaşını. Şimdide 28e çıktı. Yaşım 27… Umarım düşer 1 yaşla kurtarırız… Bu arada ben kısa dönem başvurusu da yapmıştım, muayene oldum kasımda gidicem, yaş 27 ye düşerse benim dilekçe veripte bedelliye çevirme şansım olurmu acaba. bilgisi olan =??

Başlamadığın için bedelliye baş vurma şansın var.
Başladıktan 1 gün sonra bile çıksa baş vuramazsın bedelliye.
88 doğumlusun sanırım 27 tuttuğuna göre.
Hayırlısı ile inşallah meclis açılınca ilk iş şu bedelliyi çıkartırlar da hepimiz rahat ederiz.
25 yaş 15 bin tek istek.

Arkadaşlar inşallah 28 yaşından gün almış olarak çıkmaz daha küçük yaştaki kardeşlerimizde yararlanırlar

Merhaba Arkadaşlar,

Askerlik için sevk işlemlerini başlatmış olsanız dahi, birliğinize teslim olmadan bedelli çıktığı taktirde yararlanma şansınız oluyor. Şubeden edindiğim bilgi bu yönde. O nedenle en önemli nokta, bir an önce ilgili aksiyonların alınması. Umarım en kısa sürede yaş 25 bedel 15 kararı ortaya çıkar ve herkes rahatlar.

CHP nin sunduğu şey çok doğru parası olan zaten verecek yapacak parası olmayanı düşünüyor adamlar sonuna kadar destekliyorum bu öneriyi…

Arkadaşlar ben bimerden yazdım; daha fazla vatandaşın faydalanması adına yaş 25 bedel 15 olsun diye, bana gelen cevapta şu an bedelli çalışmamız yoktur diye 😉 güler misin ağlar mısın? resmi olarak bir girişim olmadığını bizde biliyoruz ama dilerim bu kadar vatandaşın isteği güme gitmez. yoksa bende kıl payı kaybedenlerden olacağım ;( 25 temmuz 1988

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.